خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ddddddddddd


پيامک بلک ليست
قيمت 0ريال

ddddddddddd
ddddddddddd
پيامک بلک ليست

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد کنکور

z49w_m1.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا کنکورتان را متحول کنيد

پکيج 5 روز با حرف آخر که 20 درصد کنکور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد که شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي کنکور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشکلات خود را برطرف خواهيد کرد. مبلغ اين پکيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد کرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مرکزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه کنيد

پکيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشکري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع که در راستاي عدالت آموزشي اين پکيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يکي از مهم ترين فاکتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي کند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پکيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم کنکوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است که موسسه حرف آخر براي اين پکيج انتخاب کرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس کنکوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد که آيا فقط تدريس دروس در اين پکيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پکيج يک پکيج ويژه بوده که ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم کرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي کنيد. اين پکيج هم نوعي به عنوان نمونه کار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پکيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس کامل تمامي دروس کنکوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونک در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محک زدن دانش آموز
  • ص
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 2222 ريال
قيمت : 17777 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت